Post by nonogdinisi on Feb 8, 2022 4:06:47 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke ressurs ▞▞▞
▞▞▞ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 2022 version ▞▞▞
Jeg spiller 1 spill, det er en annonse. Etter det noen flere annonser, og 60 annonser senere får jeg spille 1 spill. Dette bør kalles annonsespillet. Det er p2w og det er derfor jeg hater dette spillet. Enda verre enn crunker.io. Håper jeg aldri spiller dette spillet igjen i livet mitt. Det er bortkastet tid, bokstavelig talt.
Ikke last ned dette spillet, dette spillet er så ille
Uferdig og en skam for spillfellesskapet og kodefellesskapet for mange annonser og rekkevidden og målet til alle våpen suger det også lønne seg å vinne
BLOCKFIELD - Jogo de Tiro 5v5 Ação nkg
Jeg vet ikke hvorfor spillet mitt sitter fast på lasteskjermen, jeg vil virkelig spille spillet, men ja, den tingen.. Jeg sitter fast på lasteskjermen, vennligst hjelp
Det er bra, men det er for mange annonser. Så jeg avinstallerer dette spillet
Det er mindre innhold enn jeg forventet, og bevegelsen føles så grumsete og treg.
Farm Heroes Saga ミニゲーム yee
Suger coz. Hoppet
BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 Akcijske igre icf
Bra spill det trenger flere oppdateringer
Hvorfor jeg skriver det 1 fordi hver eneste sluttkamp har annonse, så hvis du vil ha 5-stjerners stopp annonsen
Elsker spillet og elsker ideen med CSGO-våpenlydene, men det er ett problem, det er ingen skinn selv om det i spillbeskrivelsen står at det er skinn, vær så snill å fikse
Jeg skal gi den 3 stjerner fordi ingen spiller dette spillet
Magari tamashia magram cota wedavs
Det er gøy Som wow dette er 5 stjerners
Spillet laster ikke lenger, det krasjer
Min mening er å ikke laste det ned fordi spillet er dødt og skaden er rar som pokker.
Hvorfor fem cus dette er veldig morsomt spill mange spillere faktisk spiller jeg dette med vennen min, men plssss ad more wepon gunzzz og sniper mitt favorittvåpen plsssssssss les dette
Det er bare dårlig 1 skudd i hodet og så borte så nad og det er aldri spillere å spille med
hvis du kan fjerne annonsen, vil jeg gi deg 5 stjerner
Spillet er veldig bra uten forsinkelser som kjører jevnt på enheten min. Spillet fortjener flere stjerner og nedlastinger
Facebook-påloggingsproblem, det står bare pålogging i 10 minutter nå...
1 stjerne fordi spillet tar for lang tid å laste
Se gi oss sikte nedover, ellers sletter jeg denne appen for alltid
Dette spillet bra jeg gir bare 3 stjerner eller 2 kanskje 1 fordi dette spillet gjorde meg til en feil og tilpasset kart jeg vil ha zombie-modus, men det er ingen....
Dette spillet har potensial, men annonsene er så vonde fordi jeg bruker data, og mange av oss er...reduser annonsene, ellers vil de nye spillerne bare avinstallere dette spillet. Vil anbefale dette spillet på det sterkeste hvis du justerer antall annonser.
Den dumme mengden vennskapelig ild i dette spillet fikk meg allerede til å vurdere å slette spillet. Ikke bare det, våpenspillet i dette spillet er i beste fall bare middelmådig.
pop
Dette spillet ser ut som våpen er ekte og skinn er fantastiske Jeg likte AK-47 og dets flotte spill
At all pistol er superdyr og det spiller ingen rolle for spilleren, bare drep meg, jeg kan ikke kjøpe den
God
Dette spillet er ikke så bra
Ingenting der bare tilfører
Ok oppdater dette spillet, vær så snill
Det er et bra spill, men hvorfor jeg ikke kan få belønningene mine etter runden
Det er ingen kropp å leke med, ikke engang bots
Gjør det slik at fellesskapet kan lage flere ting for spillet (som tilpassede kart og våpenskinn, alt laget av fellesskapet)
For mye annonser
Jeg åpnet 2 100 gullkasser og fikk premiene, men så gikk jeg for å bli med i et spill og jeg ble kastet ut jeg logget på igjen og gullet mitt manglet og varene jeg fikk var borte
Spillet fungerer..men det gir alltid TIME OUT MIN KLIENT!! FIKS DETTE!! JEG KALDTE IKKE TIDEN MIN BARE PÅ Å SPILLE ET RIGGET SPILL