Post by nonogdinisi on Feb 8, 2022 3:48:23 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Puzzle: Diamond Star ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Puzzle: Diamond Star IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelige punkter ▞▞▞
▞▞▞ Block Puzzle: Diamond Star 2022 version ▞▞▞
Block Puzzle: Diamond Star Головоломки iurw
Det er ok for at fordrive tid...men ved ikke, om det er sandt om præmien...har ikke fået nogen endnu, men nærmer sig 100$...
Det mest interessante spil af alle. Jeg elsker dette spil . Farverige blokke sprænger. 🤟🏻 Tak
Fremragende lyd, visuelle og haptiske effekter.
Interessant spil
Worm Hunt - Batalla de gusanos Acción nmhl
Malano
Høj
Elsker dette spil
Du ui ui
Thik haj
Fantastisk spil... Nemt og enkelt
Jeg har ikke betalt for nogen annoncer, og jeg får dem stadig
Da jeg første gang ser denne spilannonce, tror jeg kun, at dette spil ikke var forberedt til mig, men jeg tager faktisk fejl, da jeg downloader dette spil under pres fra min bror, efter at når jeg spiller dette spil, føles det som wowww! så tror jeg, at dette spil faktisk kun er forberedt til mig selv, jeg foreslår kun, at de, der så dette spil, venligst prøvede dette en gang og senere tænker over, hvor godt spillet er! .Tak jer skabere for at lave dette spil, tak så meget.
Sjovt
Blok puslespil.....
Jeg er ikke sikker på, hvad der skete, men den sidste halvanden uge eller deromkring har jeg ikke mulighed for at se en annonce for at rotere mine brikker. Meget frustrerende. Min score er over 3000, og jeg dør. Jeg ved ikke om det er en fejl eller hvad. **rediger** Tak, fordi du løste problemet!!
Bedst.....
Jeg elsker det. Lige når du tror, du har fået det ned, fanger det dig. Lidt åndssvagt, men jeg har brug for det nogle gange.
Da jeg begyndte at spille spillet, fik jeg 2 fortsætter, og nu får jeg ingen. Ikke sikker på hvorfor, men gør dig klar til at stoppe med at spille.
For mig
Block Puzzle: Diamond Star Dėlionė zud
Elsker dette spil får mig til at spille hver dag, hjælper med at holde min hjerne i gang, tak
Dejligt spil, jeg elsker det, da jeg var fri, jeg spiller altid dette spil, det er et meget tilfredsstillende spil uden annoncer, og farverne på blokkene er meget gode
Udbrændende stressspil, så afslappende
Eliana Mikhaêl
Ikke dårligt
meget interesseret spil
Meget sindet tricky
P.akhila
Endnu et fantastisk spil at have, tak! Nyd at vi kan rotere brikkerne.
godt og fedt spil
Betalt for at fjerne annoncer, og det virker ikke. Brugte samme Google-konto til at logge ind på min tablet, og den opdaterer ikke score, slutter også spillet efter første runde
godt
Meget god, især når du kunne rotere puslespillet. Jeg håber, at du gør det muligt at rotere på en spejl måde
Tak for dette spil, jeg kan lide det